Amanda Olofsson -

Shopping och kändisar

2012-10-11 @ 23:59:59 Resor

Igår åkte vi ner till min favoritshoppinggata och gick i en massa affärer. Kanske inte killarnas roligaste tid under denna resa, men dom överlevde det. Efter det svängde vi förbi Apple Store och Central Park där vi satt och hängde ett tag.
 
 
 
Jag och Markus hade valt att inte ta med några handdukar på resan för jag trodde att vi enkelt skulle kunna hitta någon billig här som vi kan slänga innan vi ska åka hem. Tydligen är handdukar en bristvara i detta land, för det var lättare sagt än gjort att hitta en affär som säljer handdukar. Det slutade med att vi var tvungna att köpa väldigt små handdukar för ganska högt pris.. Men vad gör man inte för en dusch (och att sedan kunna torka ordentligt).
 
Idag åkte vi till foto- och videoaffären B&H som verkligen har allt man kan tänka sig. Markus köpte en mick till sin kamera och jag köpte ett nytt objektiv till min. En extra rolig grej som hände var att vi såg Zach Braff (från Scrubs) så jag och Markus gick fram till honom och fick skaka hand. Han ville dock inte bli fotad, men vi har ju Erik som vittne. Vi åkte även till Rockafeller Center och åkte upp i Top of the Rock för att kolla på utsikten.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: