Amanda Olofsson -

Ryggont och nya skor

2013-08-13 @ 20:48:54 Min vardag

Jag har haft väldigt ont i ryggen de senaste dagarna och nu kan jag knappt sitta eller gå. Det är väldigt jobbigt. Ikväll skulle jag egentligen ha fotat en arbetskompis och hennes gravidmage, men var tvungen att ställa in tills vidare. Har dock varit hos en sjukgymnast som gett mig lite övningar att göra så jag hoppas att det ska bli bättre. Har ju Markus här nu också som kan trösta mig om det blir jobbigt :)
 
Mamma och pappa var i Umeå idag och passade på att åka till Ersboda och kolla på nya löparskor till mig. Hittade ett par perfekta Nike Free Run så nu ska jag använda dem så mycket som möjligt. Är ju bättre för ryggen också. Jag lägger upp några bilder som jag tog på min syster Wilma i stugan för ett tag sedan.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: