Amanda Olofsson -

Vindkraftverk

2013-03-24 @ 21:15:41

Igår åkte jag och Markus hem till hans familj i Hackås. Skönt att komma från skolan och sånt ett litet tag och ha ledigt i en vecka. Idag åkte vi till ett vindkraftverk som ligger några mil från där de bor. Det tog lite längre än planerat för vi visste inte vägen och körde fel några gånger. Till slut så kom vi fram och fick se en fin utsikt. Jag har aldrig varit så nära ett vindkraftverk förut och det var lite häftigt. Man blev rätt yr när man tittade upp på toppen. 
 
Jag tog med kameran och fotade en massa, men jag glömde min minneskortläsare i Umeå, så jag kan inte föra över bilderna till datorn förrän om en vecka... Tog bilder med telefonen också så de får duga så länge.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: