Amanda Olofsson -

2 Maj

2013-05-02 @ 20:58:54 Min vardag

Redan maj nu. Då kan det väl få bli lite varmare i alla fall. Förra helgen hade jag och Markus grillpremiär och det blev supergott! På Valborg hade vi också tänkt grilla, men det regnade lite då och då så vi vågade inte starta grillen. Istället stekte vi köttet i stekpannan och det blev nästan ännu godare än första gången. Sedan hängde vi med folk i klassen och hade trevligt. Idag har jag varit och klippt mig. Lugg blev det. Var ett tag sedan jag hade det så det känns lite ovant just nu, men det känns bra i alla fall!
 
 
Guldnougaten
2013-05-06 @ 12:00:52
URL: http://guldnougaten.blogg.se

Fin blogg!
Just nu har jag kört igång en frågestund på min blogg och hade blivit jätteglad om du ville kika in den, och ännu gladare om du lämnade en fråga eller två.. ;)

-Ha en härlig måndag.

C.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: