Amanda Olofsson -

Stugsista och stjärnhimmel

2013-09-01 @ 22:34:00 Foto - Natur

Nu har jag och Markus kommit tillbaka till Umeå efter att ha varit borta i nästan två veckor. Först hemma hos hans föräldrar och sedan hemma hos mina. När vi var hemma hos mig i Skellefteå gick vi på matfesten och åt en massa god mat och så var det stugsista på lördagen. Riktigt mysigt att vara i stugan då och se alla andra som tänder stora brasor. Har ätit en massa god mat och annat i helgen så det känns som att jag kommer vara mätt i flera dagar nu! Det var riktigt trevligt att komma hem ett tag, men det är också skönt att vara tillbaka i lägenheten igen.
 
Här är några bilder som jag och Markus var ute och tog en kväll när vi var i Hackås. Har aldrig lyckats ta bilder på stjärnhimlen förut, men jag tycker att det blev ganska okej för att vara första gången. Får testa mig fram mer framöver!
 
 
 
 
Renée
2013-09-05 @ 20:36:55

Jäklar vad snygga bilderna blev! Wow! Du är så duktig, Ladyplants ;)

Svar: Haha tack så mycket!
Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: