Amanda Olofsson -

Sjunde dagen i Spanien

2014-07-24 @ 22:56:00 Resor

Sista dagen tog vi det mest lugnt och låg på stranden och badade lite. Sedan gick vi in till stan och kikade i lite affärer för att fördriva tiden lite innan jag skulle gå och tatuera mig! Jag har länge velat göra det, men aldrig kunnat bestämma mig för vad jag ska göra och vart. Men när vi var där borta så kände jag att jag bara måste göra det. Vi hade gått förbi ett ställe för att kolla priser och så och då blev jag så himla sugen att vi gick tillbaka igen så att jag kunde boka en tid. Det räckte med att komma dagen innan och boka, plus att det var mycket billigare än i Sverige. Helt perfekt och jag blev riktigt nöjd! 
 
Efter jag fått min tatuering gick vi på restaurang och åt tapas (första gången vi åt det!) och sedan förbi mitt favoritställe med godaste glassen. Vi gick och la oss ganska tidigt för vi skulle stiga upp kl 3 på natten (morgonen?) för att åka till flyget. Det blev en spännande bussfärd som tog alldeles för lång tid så att vi var på flygplatsen 20 minuter innan vårt flyg skulle gå. Jag hade förvånansvärt lite panik över situationen för att vara jag, men det gick ju bra ändå och vi kom hem till Sverige igen. Och vi hade ju en helt underbar semester!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: