Amanda Olofsson -

Bröllopsbilder

2014-09-15 @ 22:49:00 Foto - Porträtt

Det var ett tag sedan jag blev klar med bröllopsbilderna som jag fotograferade i början av augusti, men det har varit fullt upp med lägenheten och en massa annat så jag har inte hunnit sätta mig ner och välja ut vilka jag ska lägga upp. Nu har det dock lugnat ner sig lite och vi är nästan klara med allt. Känns som ett riktigt hem nu så det är jättekul!
 
I alla fall, här kommer ett gäng med bilder på Angelica och Eli. Det var riktigt kul att få vara med på hela deras dag och de var väldigt duktiga framför kameran. Det låg regn i luften nästan hela dagen och vi fick några droppar på oss en liten stund, men förutom det så hade vi riktigt tur och det blev många fina bilder på detta vackra brudpar!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: