Amanda Olofsson -

Helgen

2015-02-23 @ 17:00:00 Min vardag

Ett av mina nyårslöften var att ta mer vardagsbilder, men hittills har det inte blivit så mycket av det. I helgen tog jag tag i det lite grann i alla fall, även om jag inte hade kameran med mig. Jag fotade istället mobilen så det får väl vara en bra början så kommer jag förhoppningsvis igång lite mer med att fota vardagen med kameran också. Blir ju annars bara porträtt och vid speciella tillfällen som jag fotar, men det ska det bli ändring på!
 
Solen som lyster in genom fönstret är ju bland det bästa att vakna upp till. Vi åkte ner till stan direkt och åt frukost där. 
 
Sedan hade Markus tid hos optikern så vi letade runt bland alla tusen varianter tills vi hittade en snyggt par som passade. Riktigt svårt att hitta rätt alltså.
 
Vi såg en skylt om drop-in hos en frisör, vilket passade perfekt för Markus som hade fått så himla långt hår. Till höger en nyklippt fining i vårsolen.
 
Så himla fint väder och ganska varmt också, perfekt för att promenera vid sjön!
 
Vi gick och mötte Markus syster Reneé, hennes kille Johan och deras gullegull Ella och fikade. Efter det här blev det inte mer bilder, men vi åkte hem och spelade tv-spel, åt mumsig middag och såg på film!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: