Amanda Olofsson -

5-årsdagen

2016-02-23 @ 12:34:19 Min vardag

I lördags firade jag och Markus hela fem år tillsammans! Vi kom överrens om att vi skulle ta hand om halva dagen var och jag började med en smaskig frukost i köket (blev visst liiite för mycket för att kunna ta till sängen).
 IMG_3757
 IMG_3759
 IMG_3766
 
Sedan hade jag planerat att vi skulle ta oss ner till parken vid sjön och åka skridskor och hundspann. När vi kom dit hittade vi dock inget hundspann och det blåste väldigt kallt. Men skridskor blev det i alla fall och det var ganska kul, även om vi bara åkte en liten stund pga av blåsten. Tror inte jag har åkt på en sjö heller förut så då kan man ju bocka av det!
 IMG_3774
 IMG_3776
 IMG_3778
 IMG_3784
 IMG_3787
 
Efter skridsko-åkningen såg vi att de sålde kolbulle och varm lingondricka så det fick värma oss lite.
 IMG_3789
 
Eftersom min plan inte riktigt blev som jag hade tänkt så åkte vi hem istället och la oss i soffan under värmefilten som jag fått av Markus i julklapp, drack varm choklad och kaffe och såg på film. Väldigt passande eftersom en snöstorm drog igång precis när vi kom hem.
 IMG_3796
 IMG_3798
 IMG_3804
 
Sedan blev det mörkt ute och då är det ju inte lika roligt att ta kort så kameran fick vila resten av kvällen. Men efter filmen duschade vi och gjorde oss i ordning för att gå på en supermysig restaurang som heter En liten röd där Markus bjöd på trerätters. Så himla gott var det! 
 
Men det bästa på hela denna perfekta och mysiga dag var ändå på kvällen när vi kom hem då Markus friade! Jag sa självklart ja och nu blir det bröllop nästa sommar. Så himla glad :)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: