Amanda Olofsson -

Ryggont

2013-08-03 @ 00:16:50 Min vardag

Nu är äntligen allt klart med flytten från min lägenhet till Markus lägenhet. Det har tagit ett bra tag, men jag fick hjälp av min familj att flytta det sista i tisdags och i onsdags städade jag min lägenhet och lämnade in nycklarna. Det är lite smågrejer som ska fixas i lägenheten där vi ska bo nu, men det värsta är över i alla fall. Drog dock på mig ryggskott eller nåt efter allt bärande så jag har haft rätt ont i ryggen de senaste dagarna.. Men det går ju över kan man hoppas!
 
Här är två bilder som jag tog när jag hängde med Maria till hennes stall. 
 
 
 
 
Markus
2013-08-03 @ 01:54:54

Du är så sjukt duktig. Älskar dig.

Svar: Tack <3
Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: