Amanda Olofsson -

Fototävling

2013-01-24 @ 19:08:30 Övrigt

Tänkte vara med i Kamdas fototävling som de har med temat vinter. Jag har inte så väldigt många vinterbilder som jag är nöjd med, men den här som jag tänkte tävla med gillar jag ändå. Man kan vinna en värdecheck på 200 kr och jag skulle nog i sådana fall köpa ett stativ, för det jag har nu har gått sönder så jag behöver absolut ett nytt. Det skulle inte sitta helt fel att införskaffa en ny kameraväska heller, känner att jag har vuxit ifrån min nuvarande lite grann och så rymmer den inte alla mina grejer. Här är mitt bidrag:
 
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist
2013-01-24 @ 21:12:58
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Sv: Tack så mycket :))

Jättemysig bild!

Markus
2013-01-27 @ 17:56:21

Jättefin bild. Hoppas du vinner.

Svar: Tack :) Ja det hade varit kul!
Amanda

Liie
2013-01-28 @ 16:47:13
URL: http://heyli.blogg.se/

Verkligen jättefin bild, hoppas det går bra för dig i tävlingen :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: