Amanda Olofsson -

Sega veckan

2013-01-23 @ 23:40:26 Min vardag

Blir många inlägg med bilder från senaste fotograferingen, men jag har inte fotat så mycket annat på senaste tiden. Det går lite segt med det nu och det är lite tråkigt. Har tappat lite inspiration och motivation till det mesta, men det kan ju också bero på vintern som ofta är lite tråkig. Känner mig lite seg i allmänhet, men det kan ju bero på att jag var sjuk nyss. Ska försöka ta mig ur det och bli lite mer produktiv och kreativ.
 
Jarina
2013-01-24 @ 18:09:38
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Fin bild du! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Amanda

Mikaela
2013-01-26 @ 01:56:01
URL: http://mikaelasandstrom.blogg.se

Åååh vad fin den där var! Guud, jag håller med dig. Jag har inte redigerat någon bild från fotograferingen, sen senaste gången jag redigerade dom! gaah, haha man blir knäpp när man inte har någon inspiration!

Svar: Tack! Ja visst är det tråkigt? Du har ju i alla fall haft bra ritar-inspiration och ritat en massa fina bilder :)
Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: