Amanda Olofsson -

Studiofotografering

2013-01-18 @ 21:31:00 Foto - Porträtt

I går träffade jag Mikaelasom jag nyss lärt känna och vi gick till skolans fotostudio för att fota lite. Jag har aldrig fotat i studio förut eller använt flera blixtar för ljussättning. Jag fotar alla mina porträtt utomhus i naturligt ljus för jag tycker det blir så fint, men det var verkligen kul att testa och jag gör väldigt gärna om det för att utvecklas och lära mig mer. Tycker det blev många fina bilder för att vara första gången. Glad att jag hade någon med mig som kunde visa hur man ska göra och som ställde upp som modell! Jag blev sjuk igår också så jag har inte hunnit redigera bilderna än. Jag tittade igenom dem lite snabbt, men tänkte att jag kunde lägga upp några här i alla fall.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: