Amanda Olofsson -

Black

2013-11-14 @ 00:50:00 Foto - Porträtt

Här är de två första bilderna av de jag tog när vi fotade i studion tidigare. Det är andra gången jag fotar i studio och det är lite pilligt att få till det ljuset man vill ha. Jag är ju mer van med befintligt ljus. Men det var jättekul och jag är nöjd. Är redan sugen på att få fota mer i studio!
 
Modellen på dessa bilder är Rebecka Lundgren och sminkade gjorde Mikaela.
 
 
Mikaela Sandström
2013-11-15 @ 17:25:58
URL: http://mikaelasandstrom.blogg.se

Då ska vi boka studion snarast!!! :D

Rebecka
2013-11-16 @ 13:40:41

Vad hände med mina ben på andra bilden?

Svar: Jag vet inte vad det är, hände något med färgerna när jag laddade upp bilden här. Tänkte aldrig på det. Men nu har jag bytt ut bilden mot en annan så ska jag se vad jag kan göra åt det.
Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: