Amanda Olofsson -

Familjeporträtt

2014-01-09 @ 16:06:00 Foto - Porträtt

Nu kommer några bilder från december när jag fotade min kompis Minna, hennes kille Victor och deras otroligt söta lilltjej Ellen. De fick komma hem till mina föräldrar där jag var och hälsade på i Skellefteå. Vi lånade deras sovrum och använde det som en liten "studio". Det är inte många timmar per dag som det är ljust i december, men vi lyckades pricka in det och fick en del fina bilder!
 
 
Mikaela
2014-01-11 @ 15:37:02
URL: http://mikaelasandstrom.blogg.se

Åh jättefina bilder Amanda! Det är så jobbigt när det knappt är något ljus ute, energin bara försvinner när man känner att man inte kan spontant fotografera när man vill. Men hursom - superfina bilder!

Svar: Tack så mycket! Ja det är ju en lite tråkig årstid, men nu börjar vi gå mot ljusare tider :)
Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: