Amanda Olofsson -

En förmiddag i Hackås

2015-07-16 @ 16:04:51 Min vardag

Egentligen skulle jag ha varit i Skellefteå just nu, men jobb kom emellan så tyvärr fick jag ställa in min resa. Jag hade sett fram emot att vara i sommarstugan och ta det lugnt och hinna träffa familj, kompisar och släkt, men det får bli lite senare istället.
 
Så länge kan vi kika på en helg när jag och Markus var i Hackås. Blir ju lätt att man åker dit när helgerna bjuder på härligt sommarväder. Vi började lördagmorgon med amerikanska pannkakor på altanen. Markus mamma har egna höns som värper de gulligaste äggen jag sett. Så pyttesmå!
 IMG_4026
 IMG_4028
 
Sedan var jag tvungen att föreviga alla fina blommor i trädgården, bland annat den rosa här nedan som är typ det finaste jag sett i blomväg tror jag. Fast syrenerna är ju svåra att slå också.
 IMG_4037
 IMG_4042
 IMG_4052
 IMG_4076
 
Jag och Markus blev lite sugna på fika så vi åkte till ett litet café som finns här i byn. Väldigt mysigt där inne faktiskt.
 IMG_4080
 IMG_4082
 IMG_4083
 
Vi köpte varsin glass och gick sedan runt och utforskade lite i den fina naturen.
 IMG_4119
 IMG_4122
 
Och det var denna trevliga förmiddag i Hackås!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: