Amanda Olofsson -

Loppisrunda i Mattmar och Krokom

2015-11-18 @ 10:38:00 Foto - Natur

I lördags åkte jag på en loppisrunda med Hanna som jag nyligen lärt känna. Jag älskar att gå på loppis och marknader, men jag har lite svårt att fynda saker. Denna gången hittade jag två saker i alla fall (en typ av skål och en bok som jag ska göra ett pyssel av) och så är det ju alltid kul att kika. Det var dessutom superfint väder, allt var så himla drömmigt. Vi satt och åh-ade i bilen hela vägen. Som tur var svängde vi förbi hemma hos mig för att hämta kameran så jag kunde fota allt det vackra på våra loppis-stopp!
 IMG_0355
 IMG_0356
 IMG_0360
 IMG_0363
 IMG_0368
 IMG_0376
 IMG_0390
 IMG_0395
 
Jag tog så många bilder så jag får dela upp detta i två inlägg!
 
Emma Grann Fotografi
2015-11-18 @ 12:53:34
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Härliga bilder! Det är så fint med frost!

Svar: Tack! Ja eller hur :)
Amanda Olofsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: