Amanda Olofsson -

Dimma över sjön

2016-01-14 @ 12:30:10 Foto - Natur

Nu har det stått väldigt still här under jul och nyår. Det har varit mycket att stå i trots lite ledighet, men jag kommer tillbaka sakta men säkert. Har mycket vinterbilder att lägga upp. Vet inte om jag börjat uppskatta vintern mer eller om den bara är extra fin den här omgången. Finns i alla fall så mycket fint att fota och det älskar jag!
 
Jag var i Åre förra veckan och fotade en lägenhet och på vägen hem kunde jag inte låta bli att stanna till vid den vackra plats här nedan med dimman dansandes över sjön. Jag fick gå en bit från bilen och mina fingrar höll på att trilla av i 20 minus, men det var det helt klart värt!
 IMG_2045
 IMG_2046
 IMG_2050
 IMG_2052
 IMG_2061
 IMG_2069
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: