Amanda Olofsson -

Bildbomb från Hackås

2014-04-21 @ 22:02:00

Jag och Markus har varit hos hans föräldrar och firat påsk. Idag var sista dagen och imorgon åker vi hem. Det har varit väldigt trevligt och vi har haft sån tur med vädret. Speciellt idag då det har känts som 20 grader i solen. Kunde sitta i linne på altanen och det var ändå riktigt varmt! Jag har såklart fotat en hel del så jag tänkte helt enkelt bara lägga upp en liten sammafattning i bilder av helgen som varit.
 
Vi kom hit sent på skärtorsdag, men jag kom inte igång med fotograferingen förräns på påskafton, alltså lördag. Här är några bilder från den goda påskmiddagen vi blev serverade.
 
 
 
På söndagkväll var det en riktigt fin solnedgång, ljuset var helt fantastiskt! Jag var såklart tvungen att ta med kameran ut och fota när alla lekte med fjärrstyrda flygplan.
 
 
 
Och idag var det ju riktigt himla bra och trevligt väder. Jag gick runt och fotade vårtecken i form av blommor som kämpat sig upp ur marken, hittade katten som låg och sov i en buske, vi fikade och åt lunch på altanen, lekte med flygplan igen och jag tog en liten promenad med Markus. Två bra saker med idag också som inte är med på bild är att min hemstad Skellefteå tog SM-guld i hockey i år igen och att jag och Markus har köpt våran första alldeles egna bil! En fin mörkblå Volvo. Känns så skönt att få åka bil hem imorgon och ha en bil hemma när man behöver. Jag har även fotat Markus syster och hennes familj och det blev riktigt fina bilder, men de kommer förhoppningsvis upp lite senare!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: