Amanda Olofsson -

Burning candles

2015-04-28 @ 20:25:00 Foto - Porträtt

För ett tag sedan hade jag en fotografering med Anna som jag inte redigerat klart förrän nu. Har hamnat efter ganska mycket med redigeringen av våra fotograferingar, men jag tog tag i några mappar och kom en liten bit på vägen i alla fall, vilket var skönt! Det var en spännande fotografering som vi hade på Hotell Gamla Teatern här i Östersund. Så drömmiga lokaler på det stället! Vi fick låna ett rum längst in och hade det lite pilligt med alla tända ljus och stearin som jag hällde över Anna. Det gjorde nog ganska ont så det var bra jobbat av henne! Tycker håret och sminket som Carro gjorde passade perfekt in i miljön också, så jag är riktigt nöjd med bilderna.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: