Amanda Olofsson -

En annorlunda midsommar

2015-06-23 @ 20:22:00 Övrigt

Min midsommar blev inte riktigt så som jag tänkt. Inte för att vi hade några storslagna planer, men jag hade ju gärna spenderat den på annat sätt än att ligga på sjukhuset. Redan på tisdagkväll i förra veckan började jag få jätteont i magen och när det inte gått över på fredag morgon så blev det att åka in på akuten. Slutade med att jag blev inlagd fram till i söndags och har nu fått veta att jag fått i mig någon bakterie som brukar finnas i kyckling. Nu börjar det däremot kännas bättre och även om det var tråkigt att ligga inne hela helgen när det var så himla bra väder så är jag glad för all hjälp jag har fått. Ska nog tänka både en och två gånger innan jag äter kyckling igen..
 
IMG_1298
 
IMG_1311
  IMG_1593
 IMG_2486
 IMG_2626
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: