Amanda Olofsson -

Kvarnöppning

2015-06-28 @ 22:08:18 Min vardag

För två helger sedan åkte jag och Markus till Hackås för att sova hos hans föräldrar i två nätter. Målet var väl egentligen lördagkväll för då var det premiäröppning för den lokala krogen här i byn. Det är en gammal kvarn som nu som fungerar som restaurang och krog. 
 
Dagen började med amerikanska pannkakor som jag känt mig sugen på ett bra tag och det var så himla gott!
 IMG_2634
 IMG_2639
 
Sedan åkte vi på ICA för att inhandla mat och så inför kvällen.
 IMG_2646
 
Det blev grillat såklart.
 IMG_2647
 
En söt liten tös med bus i blicken.
 IMG_2658
 
Denna kyckling var ju så himla god, men mest troligt anledningen till varför jag några dagar senare hade så ont i magen att jag var tvungen att åka in på sjukhuset. 
 IMG_2663
 
Efter middagen förflyttade vi oss till soffan och skulle testa vattenpipan. Ingen tobak eller så i denna så det är ju bra. Luktar lite sött av fruktsmaken och så är det ju lite roligt att leka med röken för de som kan det.
 IMG_2685
 IMG_2702
 IMG_2706
 
Lite senare var det dags för lekar, kubb och beerpong närmare bestämt, innan det blev dags att gå ner till krogen som bara ligger några hundra meter från Markus föräldrars hus. Mycket trevlig dag och kväll!
 IMG_2720
 IMG_2722
 
 IMG_2733
  IMG_2740
 IMG_2752
 IMG_2761
 
IMG_2769
 IMG_2774
 IMG_2776
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: