Amanda Olofsson -

Vårkänslor och nya balkongmöbler

2015-03-15 @ 20:21:00 Min vardag

Igår var det riktigt bra vårväder så det var ju nästan ett måste att vara utomhus så mycket som möjligt. Jag bestämde mig att jag skulle försöka dokumentera så mycket som möjligt av dagen så här kommer en bildbomb!
 
Vi började dagen med frukost. Scones och egengjord juice med juicemaskinen jag fick i julklapp. Så himla gott!
 
Allt blir så fint på bild när lägenheten badar i solljus!
 
Efter frukost tog vi det lugnt ett tag. Jag redigerade och lyssnade på podcasts. 
 
Jag var så väldans vårpepp att jag åkte iväg för att se om jag kunde hitta några billiga och bra möbler att ha på balkongen, för just nu är det ju helt tomt där. Det gick inte så bra dock, men jag kom i alla fall hem med dessa två nya växter till köket.
 
Efter lunch blev vi upphämtade av Markus kompis och så åkte vi till toppen av Frösön för att fika.
 
Det var väldigt trevligt och så skönt att kunna sitta utomhus!
 
Ingen dålig utsikt!
 
När vi kom hem spelade vi lite Mario Kart och sedan åkte vi och handlade middagsmat. Det blev ett stopp på Rusta också där vi hittade perfekta möbler för balkongen. Så vi monterade ihop allt medan maten puttrade på.
 
Dock så hann det ju bli mörkt och för kallt när vi väl hade fixat allt, men nu har vi i alla fall något att sitta på framöver när alla varma vår- och sommardagar kommer!
 
Klara
2015-03-16 @ 19:18:04
URL: http://klaraamandas.blogg.se

Åh, vilket fenomenalt vårigt inlägg. Scones till frukost är ju för övrigt bland det godaste som finns!

Svar: Ja visst är det! Och snart kan man sitta på balkongen och äta det :)
Amanda Olofsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: