Amanda Olofsson -

En lördag

2015-05-19 @ 10:13:00 Min vardag

I lördags var det fint väder ute så jag och Markus bestämde oss för att gå ner på stan. Det var riktigt skönt ute när solen låg på, men det blåste rätt rejält (som vanligt..). Vi såg en del vårtecken på vägen ner så jag var ju tvungen att stanna upp och fota det.
 
 
Tycker det är så fint när man kommer till stan och ska gå ner mot torget och man ser Frösön sticka fram mellan husen.
 
Markus skulle klippa håret, så jag satt och väntade i salongen medan. 
 
Nyklippt och fin!
 
Sen åt vi årets första glass utomhus. Dock gick solen i moln precis när vi kom ut, men den skulle ätas ute ändå!
 
Efter glassen gick vi hem och jag tittade till min fina monstera som växer på så fint.
 
Till middag blev det pasta Carbonara efter min mammas recept med kassler och västerbottensost, så gott!
 
Robex Lundgren
2015-05-19 @ 10:39:32
URL: http://ghgumman.blogg.se/

fint


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: