Amanda Olofsson -

Frågelistan

2016-02-08 @ 19:02:27 Övrigt

1. Ditt humör just nu?
Lite trött, men annars rätt bra.

2. Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Gick igenom bilder från bröllopsporträtt som jag tog i lördags och ska skicka iväg till brudparet så de kan välja ut sina favoriter.
 
3. Vad gjorde du för två timmar sedan?
Var på jakt efter en cykelpump och några blommor, men kom "bara" hem med det sistnämnda.
 IMG_0354 
4. Lyssnar du på radio?
Oftast bara när jag kör bil, men ibland på datorn också och då är det P3 som gäller. 
 
5. Vad har du druckit idag?
Tva glas äppeljuice tror jag. Är så dålig på att få i mig vätska.
 
6. Vad har du ätit idag?
Frukost och lunch, båda mycket mycket goda. Till middag blir det nog rester.
 IMG_0403
 
7. Vad har du på dig just nu?
Svarta tights, svart klänning och svartvit kofta/tröja. Inte så färgglatt idag alltså.
 
8. Äter du kött eller vegetariskt?
Försöker äta vegetariskt så ofta som möjligt, men det blir kött också.
 
9. Har du förändrats mycket under det senaste året?
Ja det tror jag nog. Har gjort en massa nya saker och lärt mig mycket om mig själv.
 
10. Är du höger- eller vänsterhänt?
Högerhänt.
 
11. Vad köpte du senast?
En gullranka, en murgröna, två tomater, apelsinmarmelad, hårspray och värmeskydd (till håret) på Maxi!
 
12. Vad är det för färg på din ytterdörr?
Mörkbrunt trä.
 
13. Vilket stjärntecken är du född i?
Kräftan.
 
14. Vilken är din favoritfärg?
Beror på vad det gäller. Är det kläder så gillar jag vinrött eller mörkblått. I andra fall tycker jag om pastellfärger eller ljusa färger i överlag.
 IMG_9927
 
15. Spelar du något instrument?
Önskar att jag gjorde det, men tyvärr inte. Spelade gitarr i sexan och tänkte börja igen för några år sedan, men det blev inget av det..
 
16. Charterresa eller tågluff?
 Tågluff känns mer spännande och man får ju uppleva så mycket mer.
 
17. Vad är det för väder hos dig just nu?
Grått februariväder. En plusgrad och mulet.
 
18. Din favoritfrukost?
Frukost är min favoritmåltid så jag tycker om så himla mycket på det temat. Typ scones med ost och marmelad, amerikanska pannkakor med nutella, bröd med avokado och citronpeppar, färskpressad juice för att nämna några!
 IMG_1311
 
19. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja jag vet inte. Supertråkigt svar, men jag tror att man måste lära känna en person lite först för att se om man passar ihop eller inte.
 
20. Sover du tungt?
Tror inte det, brukar kunna vakna ganska lätt.
 
21. Drömmer du mardrömmar?
Väldigt sällan, tack och lov.
 
22. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Jag tycker inte om att sova för länge, även om jag ibland har svårt att ta mig upp när jag är ledig. Men jag kan inte sitta uppe hela natten heller och göra grejer. Så jag är nog kanske en morgonmänniska ändå.
 
23. Hur många kuddar sover du med?
Jag har två kuddar om jag ska läsa eller kolla på tv innan jag somnar, men sedan tar jag bort den ena.
 
IMG_2905
 
24. Favoritklädsel?
Antingen jeans och en enkel tröja/skjorta eller tights och en klänning.
 
25. Favoritlåt just nu?
Adele - When we were young
 
26. Vad ser du om du tittar till vänster?
Ut genom sovrumsdörren till garderobsdörrarna i hallen.
 
27. Vad ska du göra imorgon?
Fortsätta jobba med bilderna, plus ett gäng andra som ligger och väntar. Leta vidare efter en cykelpump. Ge mig på ett försök att göra en egen krukhängare eller två. Jobba ett kvällspass på ica.
 IMG_4289
  
28. Vad ska du göra i veckan?
Blir nog mest jobb och redigering denna vecka. Kanske träffa en kompis på fika. Se på Making a murdurer med Markus, sååå spännande!
 
29. Andra planer för månaden?
Jag och Markus firar 5 år nästa vecka så då ska vi väl säkert göra något kul. Annars har jag inga speciella planer.
 
Här hittade jag listan!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: