Amanda Olofsson -

Vind

2013-04-03 @ 18:58:00 Min vardag

Jag hade ett riktigt bra påsklov och det var skönt att komma ifrån skolan och allt ett tag och bara ta det lugnt. Det var riktigt bra väder hela tiden och vi behövde inte stressa med något, men vi hann med en del ändå. Jag har äntligen fått ta en ordentlig titt på bilderna jag tog för nu har jag tillgång till min minneskortläsare och jag har många bilder på lager nu så det är kul. Jag kan börja lite smått med några bilder från då vi åkte till ett vindkraftverk. Har redan lagt upp några från mobilen, men de ser ju lite bättre ut från kameran!
 
 
 
Mikaela
2013-04-10 @ 11:49:45
URL: http://mikaelasandstrom.blogg.se

Åååh älskar din bloggdesign alltså! GOOSH, jag måste ta tag i min nu hahaha

Svar: Tack! :) Det känns ju roligare att blogga när man fräschat upp det lite grann :) Har en till på lager när jag blir less den här :P
Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: