Amanda Olofsson -

Ellen

2014-12-12 @ 12:15:00 Foto - Barn

I somras fotade jag min kompis Minna och hennes dotter Ellen som skulle fylla ett år bara några dagar senare. Jag glömde nästan bort att lägga upp bilderna här för jag la upp dem på Facebook för ett bra tag sedan (därför kommer nu sommarbilder mitt i julstöket). Eftersom vi bor i olika städer så träffas vi inte så ofta, men det är kul när vi väl gör det! Och så roligt att se lilla Ellen bli större för varje gång. Hon var ju pytteliten när jag fotade hela familjen sist och nu kunde hon gå och säga några ord. Så otroligt söt och verkligen en fröjd att redigera dessa bilder. Kunde inte bestämma mig för vilka bilder jag skulle lägga upp så det får bli en bildbomb!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: