Amanda Olofsson -

Tredje dagen i Spanien

2014-07-14 @ 23:39:00 Resor

Jag hade lyckats bränna mig dag 2 så den här dagen hade jag väldigt ont på armar och ben. Hade både glömt att smörja på vissa ställen och varit lite slarvig. Vi var ju inte riktigt van den spanska solen, men riktigt klantigt av mig! Markus klarade sig däremot. Vi hade egentligen tänkt åka in till Barcelona, men eftersom jag hade så ont så bestämde vi oss för att ta det lugnt istället.
 
Vi var först på hotellrummet ett tag och vilade och sedan gick vi till stranden där Markus solade och jag låg under ett parasoll hela tiden. Sedan tog vi ett dopp i hotellpolen innan vi gjorde oss i ordning för att strosa runt lite i staden. Jag fotade inte så mycket den här dagen, blev bara dessa tre från stranden.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: