Amanda Olofsson -

Soliga dagar

2014-05-18 @ 19:36:00 Foto - Porträtt

I helgen har det varit riktigt bra väder och jag har dessutom fått vara ledig också! Dock drog jag på mig en förkylning tidigare i veckan, men den börjar försvinna nu. Tur att det inte håller i sig så länge!
 
I fredags blev det grillning och en ganska tidig kväll för mig, för jag tänkte att förkylningen skulle gå över fortare. Igår gick vi och såg på Toughest, typ som ett marathon blandat med en hinderbana. Många jobbiga och svåra hinder. Kul att se alla som kämpade på bra! Det blev också en sväng på stan med lite shopping och sen åt vi middag på Vezzo (lätt bästa restaurangen!) innan vi gick på bio och såg Godzilla som var riktigt bra! Idag har jag och Markus bockat av några grejer på Att-göra-listan, bland annat städning av lägenheten och bokat resa till Spanien i slutet av juni. Ska bli så kul! :)
 
Har kvar en del bilder på Wilma från vår fotografering så här kommer ett gäng till!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: