Amanda Olofsson -

1:a december

2015-12-01 @ 10:58:00 Hem & inredning

Då var december kommen. Mysigaste månaden på året. Jag hade egentligen tänkt julpynta förra helgen för jag var så himla sugen på det, men jag hann aldrig. Julpyntet åkte istället upp i söndags på första advent och julbaket började jag lite smått med i igår. Jag känner mig inte riktigt klar med julpyntet, men just nu ser det i alla fall ut så här hos oss.
 IMG_1091
 IMG_1093
 IMG_1094
 IMG_1099
 IMG_1103
 IMG_1109
 
Kuddfodralet med granarna har jag gjort själv med potatistryck. Har aldrig gjort det innan, men det var ju jättekul så det måste jag prova på mer!
 
IMG_1111
 
Och så fick vi ta os sen liten gran från Markus pappas skog och ställa på balkongen. Så mysigt på kvällen när ljusslingan är tänd!
 
IMG_1112
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: