Amanda Olofsson -

Jamtli Julmarknad

2015-12-12 @ 12:55:00 Min vardag

Förra helgen var det julmarknad här i stan och jag som älskar sånt var såklart där. Jag och Hanna tog oss en sväng och provsmakade på en massa syltar, marmelader och ostar. Vi drack varm choklad och kaffe och åt kolbulle. Vi lyssnade på kör och köpte med oss lite gott hem. Efter några timmar började kylan tränga sig på och vi kände oss ganska nöjda så jag gick hem och såg på en julfilm innan det var dags för kvällsjobb. Här är ett gäng med bilder från den mysiga marknaden.
 IMG_1185
 IMG_1189
 IMG_1195
 IMG_1206
 IMG_1204
 IMG_1210
 IMG_1224
 
Så här såg det ut förra året när jag var där med Markus och hans syster med familj.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: