Amanda Olofsson -

Orkidéer i skogen och får i stan

2015-07-10 @ 13:23:00 Foto - Natur

Förra veckan (känns som att jag börjar alla inlägg med den frasen, borde kanske komma ikapp lite med bilderna!) så åkte jag och Renée ut på en fotoutflykt. Vi hade fått höra att det växer orkidéer i en skog utanför stan och det var vi ju absolut tvungna att se.
 
Väldigt fina!
 IMG_3575
 IMG_3581
 
Sedan gick vi en bit in på stigen för att hitta fler, men det fanns inte så många av dem tyvärr. Däremot fanns det mycket mygg så efter en stund vände vi och gick tillbaka.
 IMG_3586
 IMG_3598
 IMG_3609
 
Sedan åkte vi vidare med bilen och stannade mitt på vägen (eller på en liten grusväg vid sidan av vägen egentligen) för att det var så fint ljus. Och då måste man ju fota.
 IMG_3624
 IMG_3636
 IMG_3648
 IMG_3651
 IMG_3673
 
När solen började försvinna bakom träden åkte vi in till stan för att se om solnedgången skulle vara fin över sjön. Den var inte jätteimponerande, men vi fick hälsa på några får istället som jag blev jätteförvånad över att se i stan. Och där slutade vår fotorunda för denna kväll!
 IMG_3684
 IMG_3689
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: