Amanda Olofsson -

Besök av syrran, brunch och drinkar

2015-05-11 @ 19:40:00 Min vardag

I helgen var min ena syster Matilda och hälsade på. Hon kom på torsdagkväll så då hann vi inte med så mycket och på fredagen skulle jag jobba, men sedan möttes vi på stan innan Markus hämtade upp oss för att köpa världens godaste pizza! Sedan kom Markus syster och hennes kille förbi och spelade spel.
 
På lördagen, enda dagen på helgen då jag tog kort så började jag och Martilda med att ta en promenad. När vi kom tillbaka blev det en hel del stök i köket som resulterade i en himlans god brunch. Och fin var den också!
 
 
Sedan hade vi kommit på att vi skulle ha drinkkväll så vi åkte och införskaffade ingredienser till det och till middag blev vi bjudna på pasta carbonara av Matilda. Hon använder sig av bönpasta som jag aldrig testat förut, men jag blev glatt överraskad. 
 
Medan vi satt och åt sprang det förbi en hare utanför, lite oväntat. Sedan blev den jagad av en hund men efter några dramatiska sekunder såg vi att hunden gav upp så vi kunde återgå till maten!
 
Dags att göra fina drinkar!
 
Sedan kom det lite fler folk och kvällen slutade med Rockband. En mycket trevlig helg!
 
Junitjej
2015-05-11 @ 19:46:33
URL: http://www.junitjejen.se

Så gott med brunch!

Svar: Ja det är ju himmelskt! :)
Amanda Olofsson

Matilda
2015-05-15 @ 13:13:03

Haha ser ut som jag och Kim har världens moment på sista bilden!

Svar: Haha ja eller hur :P
Amanda Olofsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: