Amanda Olofsson -

Förändringar i hemmet

2015-10-29 @ 15:34:07 Hem & inredning

När årstiderna skiftar och hösten gör intåg så känns det som en nystart på något sätt. Man sätter upp nya mål och vill gärna göra nya saker. Jag ville till exempel göra om lite i lägenheten, men kände inte riktigt för att gå och köpa en massa nya saker. Istället valde jag att möblera om lite grann. Och med möblera menar jag mest att flytta runt på småsaker, typ prydnader och blommor, eftersom det inte går att flytta runt så mycket på de stora möblerna som vi har.
 
I köket har det sett ut så här innan (med lite småförändringar då och då för att jag aldrig kan bestämma mig):
 IMG_1117
 IMG_3146-web
 
IMG_3548
 IMG_4293
 
Jag bestämde mig för att vända på bordet ett halvt varv, ta bort gardinerna och fylla fönstret med en massa blommor och lite annat. Är supermysigt att tända ljusslingan jag satte upp nu när det börjar bli mörkt ute och blommorna fyller ut fönstret bra när gardinerna nu är borta. Kul med lite förändring!
 IMG_9891
 IMG_9895
 IMG_9899
 
               IMG_9906             IMG_9892
 
I vardagsrummet har jag inte gjort så himla mycket. De enda idéerna jag har där involverar att köpa åtminstone ny soffa och nytt soffbord, men det får bli nästa år. Gillar i alla elefantöran och den lilla brickan vi har på bordet.
 IMG_9909
 IMG_9927
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: