Amanda Olofsson -

Golden hour och norrsken

2015-10-11 @ 13:33:00 Min vardag

Häromdagen var det jättefint väder och jag bestämde mig i sista stund för att åka ut och fota litegrann och som tur var hann jag med att fånga dagens sista solstrålar. Helt underbart ljus! Jag åkte även upp i Arctura, ett jättehögt vattentorn med restaurang högst upp, och tog bilder på den underbara utsikten därifrån.
 IMG_9559
 IMG_9573
 IMG_9578
 IMG_9606
 IMG_9620
 
Senare på kvällen ringde Markus kompis och sa att vi skulle kika ut genom fönstret. Vi hade ju helt missat att det var jättemycket norrsken ute så det var tur att han ringde. Vi bestämde oss för att slänga oss i bilen och köra upp på toppen av Frösön (precis där solen går ner på bilden ovan) för att fotografera. När vi kom fram hade dock det mesta försvunnit så det blev inte jättebra bilder. Men det var fint att se det som var kvar i alla fall!
 IMG_9635
 IMG_9639
 IMG_9644
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: