Amanda Olofsson -

Veckan i Skellefteå

2015-10-07 @ 14:46:00 Min vardag

Nu har jag åkt hem till Östersund igen. Både tråkigt att åka ifrån Skellefteå, men samtidigt skönt att vara hemma också. Det är ju faktiskt bara någon vecka tills jag ska åka tillbaka igen, då för att fira min pappa som fyller år.
 
Jag har tagit en himlans massa bilder medan jag har varit här, vilket har varit så roligt. Jag har ju inte fotat på ett tag så det var skönt att komma igång med det igen. Vi kikar lite på vad jag gjorde under min lilla semester.
 
Jag träffade min kompis Maja och hennes otroligt söta dotter Heidi. Blev en hel del bilder på henne, men det får nog ett eget inlägg senare.
 IMG_8588 copy
 
Jag tog en liten tur med bilen för att fotografera naturen i höstsolen, men det blåste så himla mycket så det blev bara en snabbis.
 IMG_8744
 IMG_8746
 IMG_8753
 
 Jag gjorde amerikanska pannkakor till frukost en morgon.
 IMG_8771
 
Min lillasyster fick agera modell en av dagarna och vi gick förbi dessa nybyggda lägenheter som hade världens mysigaste innergård!
 IMG_9243
 
Lite mer höst.
 IMG_9513
 
Mamma bakade supergoda bullar på kanelbullens dag!
 IMG_9516
 IMG_9542
 
Sista dagen var jag hos min mormor och fick lära mig att sticka. Har ju tänkt ge mig på att sticka en halsduk bland annat så jag passade på att lära mig av proffset. Blev också bjuden på lunch och äppelpaj.
 IMG_9546
 IMG_9548
 IMG_9555
 
Har hunnit med att träffa alla kompisar och mycket av släkten, men även bara tagit det lugnt. En bra blandning på min resa!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: