Amanda Olofsson -

Påsken i Skellefteå

2016-04-27 @ 19:59:13 Min vardag

Nu har jag äntligen fått tillbaka lite inspiration som jag tappade helt för någon månad sedan. Jag hade mycket jobb där ett tag som resulterade i att jag inte hann fota och redigera egna bilder och när jag äntligen var ledig så var jag inte så sugen på att sitta vid datorn och redigera ännu mer. Men nu har jag lite mer balans på allt och har kommit ikapp det mesta som ska göras. 
 
Jag fotade ett väldigt vackert vinterbröllop i mars och de bilderna kommer bara ligga på min hemsida: amandaolofsson.com. Jag har några fler bröllop inbokade framöver och det ser jag verkligen fram emot!
 
I påskas åkte jag och Markus upp till Skellefteå och hälsade på min familj. Det är alltid kul att hälsa på och denna gången var vi där i nästan en vecka så vi hann med att träffa alla, men samtidigt ta det lugnt.
 IMG_7627
 
Mina föräldar och yngsta syster har flyttat från vårt gamla radhus till en lägenhet. Sist jag var hem så hjälpte jag till med flytten så jag hade inte sett den inredd förut. De hade fått till det superfint och deras megastora inglasade balkong blir man ju himla avundsjuk av!
 IMG_7633
 IMG_7634
 
Det var ju våffeldagen när vi var där så självklart mumsade vi oss ett gäng.
 IMG_7629
 IMG_7642
 IMG_7645
 IMG_7650
 IMG_7659
 IMG_7662
 
En dag åkte vi till min mormor och blev bjuden på fika medan Markus fick agera datorsupport.
 IMG_7672
 IMG_7675
 IMG_7677
 IMG_7680
 IMG_7688
 
Sen åkte vi ut på jakt efter påskris.
 IMG_7691
 IMG_7692
 IMG_7699
 
Vi hade tänkt måla ägg som inte blev särskilt vackra, men det visar jag en annan gång.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: