Amanda Olofsson -

Vinterbröllop

2016-02-24 @ 17:16:23 Foto - Porträtt

För drygt två veckor sedan åkte jag till Bydalen för att fotografera bröllopsporträtt. Paret hade vigseln högst upp i skidbacken och hade sedan åkt skidor ner till stugan och gjort sig i ordning för porträtten och festen som skulle vara senare på kvällen. Kul idé och häftigt att gifta sig uppe på fjället! Det var nog lika bra att jag inte var med från början, för jag vet inte hur säker jag är på skidor nu efter att inte ha åkt på flera år.. Men i alla fall så möttes vi på en fin plats och tog en massa bilder, blir ju så himla fint i vinterlandskap! Några av mina favoriter från fotograferingen kommer här.
 IMG_3167
 IMG_3098
 
IMG_3289
 IMG_3305
 
IMG_3247
 IMG_3270
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: