Amanda Olofsson -

London baby!

2017-02-10 @ 22:09:00 Resor

I september förra året åkte jag och Markus till London. Jag har velat åka dit sen jag var femton ungefär och nu äntligen blev det av. Jag minns att jag skaffade mig en anteckningsbok där jag klistrade in bilder som jag skrivit ut eller hittat i tidningar och skulle göra min egna lilla drömguide till staden som jag en dag skulle besöka. Boken är sen länge borta och jag har lite andra intressen nu än vad jag hade då, men resan blev hur som helst jättebra och trots mina höga förväntningar blev jag inte besviken!
 
 
Vi besökte Big Ben.
 IMG_0343
 
 
Vi strosade runt i parker.
 IMG_0349
 IMG_0353
 IMG_0357
 IMG_0359
 
 
Vi trodde att vi var på väg att få se ett vaktbyte (det var redan säkert 200pers på plats), men det visade sig att det var en timme kvar så det orkade vi inte vänta på.
 IMG_0373
 
 
Så vi gick på museum istället.
 IMG_0377
 
 
Och åt mat. Vi ville testa fish and chips, men gjorde nog ett misstag att beställa det på restaurang. Det var rätt torrt och väldigt likt fiskpinnar så vi blev inte så impade..
 
IMG_0378
 IMG_0386
 IMG_0388
 
 
Markus var söt i alla fall.
 IMG_0381
 
 
Det var allt för denna gången!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: